2 תשובות
לדעתי קודם כל תנסי להישאר איפה שאת, לראות איך הולך. איפה שיבצו אותך?
לגבי הטופס את צריכה לומר למפקד שלך שאת רוצה ללכת לפלגת כ"א בשביל לקחת טופס 55, את מגיעה והולכת לקצינת כח אדם ואם לא לנגד שלישות כי רק להם יש אישור להנפיק את הטופס, למשקי שלישות אין אפשרות להדפיס לך אותו. את יושבת עם הקצינת כח אדם ומסבירה לה מה הבעיה, את צריכה חתימה של המפקד שלך ושל המפלג/מפ שלך בנוסף לפרטים שלך: מספר אישי, סיבת העברה(שהיא לא קלב), לאן תרצי לעבור וכו.
אחרי שמילאת הכל את חוזרת לקצינת כח אדם והיא שולחת את הטופס. אם תבקשי קרבי את תקבלי אבל לגבי תפקיד תומך/עורפי לא מאשרים לכולם.
לגבי הטופס את צריכה לומר למפקד שלך שאת רוצה ללכת לפלגת כ"א בשביל לקחת טופס 55, את מגיעה והולכת לקצינת כח אדם ואם לא לנגד שלישות כי רק להם יש אישור להנפיק את הטופס, למשקי שלישות אין אפשרות להדפיס לך אותו. את יושבת עם הקצינת כח אדם ומסבירה לה מה הבעיה, את צריכה חתימה של המפקד שלך ושל המפלג/מפ שלך בנוסף לפרטים שלך: מספר אישי, סיבת העברה(שהיא לא קלב), לאן תרצי לעבור וכו.
אחרי שמילאת הכל את חוזרת לקצינת כח אדם והיא שולחת את הטופס. אם תבקשי קרבי את תקבלי אבל לגבי תפקיד תומך/עורפי לא מאשרים לכולם.
שואל השאלה:
יש בעברית?
יש בעברית?
באותו הנושא: