התחברות
הרשמה
למה לוקחים מכס על הזמנות מעל 75 דולר?
מה הקטע בזה בכלל? למה להתערב במה שאנשים קונים?
15 באוגוסט 2019, 17:00
מכס
יבוא
קניות ברשת
מיסים
עמילות מכס
תשובה אחת
בירוקרטיה
ה
הצדיק מצדק
באותו הנושא:
אתם הולכים ברחוב ויש ומצאתם ארנק שיש בו תעודת זהות ו200 אלף דולרים הייתם לוקחים?
הזמנתי בפחות מ75 דולר מאסוס ואני חושבת שזה במכס יכול להיות? הזמנתי לפני שבועיים כמעט ולא הגיע ולא שלחו שום הודעה
הזמנתי מצוקה ההזמנה עלתה 118 והם גם לוקחים 15 על משלוח זה כלול ב118?
אם אני מזמין מחול הזמנה ב 81 דולר יש מצב לא יעצרו במכס?
הזמנתי בגדים מפאשן נובה וההזמנה יצאה 65 דולר, ומשלוח 15 דולר..
הזמנתי חבילה מעדיקה ואמרו שזה לוקח 4 שעות בשליח והזמנתי באיזה חמש ככה , תקין?
ואי איזה מעצבן חיכיתי למשלוח מאסוס כבר 3 שבועות כמעט ומתי שעשיתי את ההזמנה אז היה חסר לי איזה 7 דולר להנחה אז הזמנתי
אם הזמנתי בגדים ב75.30 דולר ייקחו מכס?
כמה זמן לוקח להזמנה מasos להגיע?
הזמנתי עכשיו מromwe כמה זמן לוקח להזמנה להגיע?
אם הזמנתי מוצרים מתי שהיו הנחות ומבצעים ועכשיו כבר אין הנחות הם לוקחים פחות כסף נכון?