4 תשובות
מייקאפ רצוי לא כבד מאוד כמו דאבל וור אלא משהו עדין , היילייטר וברונזר, אייליינר עדין וצללית לבנה בזווית בפנימית של העין, אודם אדום / גלוס כלשהו
או במילים אחרות מה שכתבתי^ חחחיחח
מסקרה קצת איילנר פודרה סומק שימר איזה אודם עדין וזהו נראלי
קונסילר, מסקרה, גלוס בלי צבע ,שימר ואולי סומק באף ומתחת לעיניים שייתן מראה "שרוף" ויפה.
באותו הנושא: