3 תשובות
טסט מבחן נהיגה ממשי, שיעור זה נהיגה עם מורה, תיאוריה מבחן
תאוריה זה מבחן במחשב על הנהיגה.
טסט זה מעשי עם הטסטר.
ושיעורי נהיגה מלמדים אותך לנהוג כדי לגשת לטסט ולעבור
טסט זה מעשי עם הטסטר.
ושיעורי נהיגה מלמדים אותך לנהוג כדי לגשת לטסט ולעבור
שיעור נהיגה זה ממש כמו שזה נשמע, את נוהגת בעצמך ולידך נמצא המורה שמלמד אותך ומסביר מה את עושה נכון ומה לא
טסט זה ה"מבחן", את נוהגת ולידך נמצא הטסטר שבוחן אותך
תיאוריה זה המבחן העינוי, על תמורים, חוקים..
טסט זה ה"מבחן", את נוהגת ולידך נמצא הטסטר שבוחן אותך
תיאוריה זה המבחן העינוי, על תמורים, חוקים..
באותו הנושא: