7 תשובות
קיבלתי 64 ציון סופי בהיסטוריה
ובבחינה 67 תבדקי עם מחשיבים את הציון היותר גבוה
אנונימי
שואל השאלה:
עושים ממוצע בינהם..
אנונימית
גם אני קיבלתי בבחינה 67
אם לדוגמה תקבלי 100
אז הממוצע יהיה 83.5
החלטה שלך
שואל השאלה:
בבגרות קיבלתי 67...
אנונימית
67+100 לדוגמה בבחינה השנייה
ההמוצע יוצא 83.5
שואל השאלה:
לפי מה שהבנתי אם עושים מועד ב הציון הגבוה יותר מתקבל לא ממוצע
אנונימית
אה אז מעולה אם את יודעת את החומר ואת מרגישה שאת יכולה לשפר אז לדעתי זה כדאי