7 תשובות
קיבלתי 64 ציון סופי בהיסטוריה
ובבחינה 67 תבדקי עם מחשיבים את הציון היותר גבוה
ובבחינה 67 תבדקי עם מחשיבים את הציון היותר גבוה
אנונימי
שואל השאלה:
עושים ממוצע בינהם..
עושים ממוצע בינהם..
אנונימית
גם אני קיבלתי בבחינה 67
אם לדוגמה תקבלי 100
אז הממוצע יהיה 83.5
החלטה שלך
אם לדוגמה תקבלי 100
אז הממוצע יהיה 83.5
החלטה שלך
שואל השאלה:
בבגרות קיבלתי 67...
בבגרות קיבלתי 67...
אנונימית
67+100 לדוגמה בבחינה השנייה
ההמוצע יוצא 83.5
ההמוצע יוצא 83.5
שואל השאלה:
לפי מה שהבנתי אם עושים מועד ב הציון הגבוה יותר מתקבל לא ממוצע
לפי מה שהבנתי אם עושים מועד ב הציון הגבוה יותר מתקבל לא ממוצע
אנונימית
אה אז מעולה אם את יודעת את החומר ואת מרגישה שאת יכולה לשפר אז לדעתי זה כדאי
באותו הנושא: