2 תשובות
אני אגיד לך מה אני הייתי עושה. היה לי משהו דומה רק עם מבחן אחד (שקיבלתי בו בסוף 61...) שהיה ממש חשוב הולך לי בו גרוע. אפשר לבקש מאמא/ אחות/ חברה וכו' שתקרא את הציונים ותגיד לך אם הם טובים או פחות. אחרי שתרגישי שאת מוכנה לקרוא את תקראי אותם בעצמך
להיכנס