התחברות
הרשמה
מה תגידו על זה אני פה יום אחד ויודעת לשנות מאנונימית למה שבאליי
15 באוגוסט 2019, 03:37
אנונימיות
4 תשובות
כל הכבוד
ו
וועלק
אמג כיף לך למדי אותי את סודותייך
~
~Ode to Sleep~
התרגשתי
D
Daydream
למדתי את זה גם ביום אבל יפה לך
y
your average trans gal
באותו הנושא:
אם אני מגיבה בתור אנונימית, אני יכולה לשנות את האנונימית לכל שארצה?
למה אי אפשר לשנות את הכינוי האנונימי יותר?
למה אי אפשר לשנות מאנונימית לאנונימי בתשובות אצלי לשאלה?
כשאת עונה על שאלה מאנונימית את יכולה לשנות את השם כמו שאפשר לשנות כשושאלים שאלה?
אם אני שואלת מאנונימית אני יכולה לשנות אח"כ שיראו את השם משתמש?
הייתם רוצים שתהיה אפשרות לשנות מאנונימי ללא אנונימי בלי הגבלה בכל שאלה/ תשובה?
אפשר לשנות מ לא אנונימי לכן אנונימי בשאלה?
שמתם לב שאי אפשר לשנות את השם אנונימי/אנונימית לאיזה שם כשרוצים כשעונים למישהו?
ידעתם שאפשר לשנות את השם של אנונימית לשם שאתם רוצים?
למה זה נותן בשאלות ותשובות רק "אנונימית"?אם אני רוצה לשנות את הכינוי האנונימי?
תגידו מה נסגר עם האנונימיים כולם פותחים פוסטים מאנונימיים..