10 תשובות
לבלות עם חברות אני מניחה
תצאי עם חברות
תנסי לשכוח את זה
לי זה עוזר
אם יש לך דובי בחדר פשוט תחבקי אותו או שתבקשי מאחותך או אח חיבוק לרגע... ואני כל כך מבינה את הצורך הזה בחיבוק...
אני גם רוצה בואי נהיה בדד ביחד
כולנו רוצים את זה ומתישהו זה יגיע
פשוט תסיחי את דעתך עם תחביבים ותתעסקי יותר בלאהוב ולפתח את עצמך
שואל השאלה:
אין אחיות. רק אחים. תבינו תבעיה פה
שואל השאלה:
בואי נהיה בדד ביחד
יש אח שאת יחסית קרובה אליו? אם כע, פשוט תבקשי חיבוק... זה לא בושה
גם אני במצב הזה וזה ממש עצוב לי אבל תנסי להיות אם חברים שלך ואולי להכיר אנשים חדשים זה יעזור לך
שואל השאלה:
תודה לכולם❤