9 תשובות
יהיה לך קר
יהיה לך קר עדיף שלא
יהיה קר
עם זה אני הייתי...ולא היה לי קר.
אבל כל אחד זה משהו שונה...
אבל כל אחד זה משהו שונה...
יהיה לך קר במטוס אן את באה ככה תביאי ג'קט אבל עדיין יהיה לך קר
שואל השאלה:
^אני טסה לפולין
^אני טסה לפולין
אנונימית
יהיה לך קר, בדרך כלל מקפיאים מטוסים כי צריך כל הזמן מלא תחלופה של אוויר כי בחוץ יש לחץ אוויר מטורף
כשאני טסתי עכשיו הייתי עם מכנס קצר וחולצה וסווטשרט ענק למעלה וקפאתי מקור
כשאני טסתי עכשיו הייתי עם מכנס קצר וחולצה וסווטשרט ענק למעלה וקפאתי מקור
קר!
אני הייתי עם גינס ארוך, גופייה, גקט ושמיכה
אני הייתי עם גינס ארוך, גופייה, גקט ושמיכה
עדיף שלא מניסיון יהיה לך קפוא שנה שעברה איך שנחתנו התחיל גשם שימי ג'ינס ארוך וחולצה קצרה לא בטן מידי הכי טוב ותביאי סווטשירט!
באותו הנושא: