8 תשובות
דאם כל כך איך בא לי עוד עונה
שואל השאלה:
אני רוטה עכשיו הכל מהתחלנ
אנונימי
וואי כל כך
בא לי לשכוח את כל העלילה של הסדרה ולראות מחדש
אבל השמיניה יותר
וואו איזה ישן
סדרה מושלמתת
אף פעם לא נמאס לראות אותה שוב
ואי כןן זה היה מושלם אני זוכרת כמה שאהבתי את הסדרה המדהימה הזאת
חחח תמיד היתה בשכבה שלנו תחרות בין אלה שאוהבים יותר גאליס לבין אליפים והיתה חבורת גאליס וחבורת אליפים
אויש איזה זיכרון ישן של ילדים קטנים ותמימים (ומושפעים וחיים בסרט חחח)