7 תשובות
לא, את תצטרכי לשלם.
אולי במקרה הטוב רק יקחו תוספת ולא מחיר מלא
אני כמעט בטוח שתצרכי לשלם שוב פעם
לא, זאת בעיה שלך שפיספסת את הטיסה.
בכלל לא
חח חח חח לא
ממש לא