11 תשובות
אין כמו להביע רגש בצרחות
לא
לפעמים זמרים מרגישים הרבה יותר ריגוש לצעוק מאשר לשיר כל הזמן
.
אנונימית
לא מוזר לי
a denial! a denial! a denial!
i'm so horny but it's ok my will is good
צרחות זה הכי טוב
אוהבת את זאנר ה"צרחות". מכניס בי רגש
אנונימית
אממ אני שומעת דת'קור אז לא
באותו הנושא: