4 תשובות
גם לי
זה לא צריך להוריד את הביטחון לאף אחד. כל אחד טוב בדיוק כמו שהוא. תאהבי/ תאהב את עצמך. כי חבל שאיזו שאלה מפגרת תוריד לך את הביטחון.
אבל תנסה כמה שפחות לשים לב להם
לא חח למי אכפת איפה השאלה שואלים שאלה מקבלים תשובה נגמר לא לוקח את זה ברצינות