התחברות הרשמה

לבנות,איזה תסרוקת לבנים אתן יותר אוהבות? פוני או בלורית?

13 באוגוסט 2019, 22:56
תסרוקותתספורותפוני    
4 תשובות
בלורית
7
7שבע
תלוי בפנים
למרות שפוני זה חמוד
L
LA HANE
בלורית נראלי
ח
חרציתוש
בלוריתתת אעאעאעאע :)
M
Ms. Anonymous
באותו הנושא:
בנים, איזה תסרוקת אתם הכי אוהבים שבנות עושות?
איזה תסרוקת יש לבנות שהן ילדות סנטר?
איזו תסרוקת יפה לבנים?
איזה תסרוקות הכי יפות לבנים?
מה לדעתכם התסרוקת הכי יפה לבנים?
איזה צבע חצאית יותר יפה יהיה עם חולצה לבנה חצאית לבנה או חצאית כחולה?
מה דעתכן על תסרוקת מארינס לבנים?
איזה צבע שיער הכי יפה לבנים ואיזה תסרוקת/ תספורת?
רק לבנות שמבינות - איזה טייץ יותר מתאים לחולצה לבנה קשורה למעלה טייץ רגיל או טייץ ג'ינס?
איזה תחתונים יותר יפים לבנות לבן/שחור?
לבנים שפה תגידו את האמת, לאיזה בנות אתם יותר מתחברים לעדינות או לרעשניות יותר שיותר בולטות?