11 תשובות
החולשה שלי זה פוני בוי שמנגן בגיטרה *-*
אבל ת'אמת לא איכפת לי מזה העיקר שיהיה בנאדם
חיוך, עיניים, גובה, אצבעות ידיים וגרוגרת
שואל השאלה:
אנוהימי חתיך, אהבתי את הצשוסה שלך (;
אנונימית
שואל השאלה:
תשובה**
אנונימית
אנונימי חתיך זו בדיוק אני:)
אנונימית
בן עם המשקפיים הסקסיות האלה ששחר מהיפה והחנון שם במייקאובר *~*
עגיל בגבה
שם ת'כובע על הצד
קוביות
עיניים כחולות, ביישנית, גבוהה, אינטליגנטית ואחת שאוהבת את החיים. ואם היא נראית טוב - זה רק בונוס!
אנונימי
חיוך גובה
אנונימי
עיניים, חיוך, גובה d:
וואי גם אני כמוך ;)
עיניים ירוקות, חיוך, גובה (;