התחברות הרשמה

נדמה שהחיים של כולם מסביבי זוהרים יש פה עוד מישהו שלא מרוצה מהחיים שלו גם??

13 באוגוסט 2019, 19:30
חייםהתבגרותהוריםשמחהמצב חברתי    
3 תשובות
היוש
L
Lisaaaa
אני.
A
Akirafudo
אני(:
ב
בני גבנץ
באותו הנושא:
רק לי נדמה שהחיים משעממים?
למה לעזאזל כולם לוקחים את הצד של אביבית בר זוהר?
רק אני תוהה לפעמים למה אומרים שהחיים הם מתנה כשבמציאות כולם יודעים שהחיים הם זבל?
המזל של מזל טלה - מזל טלה כולם מזליסטים או שרק נדמה לי?
למה אני יפה וכולם מסביבי מכוערים?
שמתם לב שרוב המפורסמים לא חושפים את הילדים שלהם לפרסום? זה אומר שהחיים האלה לא זוהרים כמו שזה נראה?
"נדמה לי כי...." מה השורש של המילה נדמה?
אם כולם אומרים שהחיים לא הוגנים
אני מרגישה שהחיים של כולם מושלמים ושלי לא כולם יוצאים כול הזמן ושמחים מה לעשות?
יכול להיות שהחיים לא מתאימים לכולם...?
הקליטה שלי בטלפון ממש חלשה ואז האינטרנט לא עובד ולכולם מסביבי זה עובד , מה אפשר לעשות ?