3 תשובות
תשתפי אותנו
כן כולנו ככה אין מה לעשות חחח
אבל הי בלי הדברים האלה שקרו לא היית מי שאת כיום
חחח זה קורה לכולנו אין מה לעשות xd
בגיל הזה כולם מביכים, צוחקים על זה וממשיכים הלאה ;)