4 תשובות
50/50
גם אני ביישן יש לי חרדה חברתית אבל אפשר לעבוד על זה
סיכוי טוב, זה לא בהכרח רע להיות ביישנית.
אני ביישן ולא התחילו איתי בנות אבל זה לא אומר כלום
אנונימי
באותו הנושא: