32 תשובות
יש ויש
כמו שיש בנים שמרביצים חלש
אל תכליל
אני צריכה בנות שיכולות לפרק אותך
יש ויש כמו שאמרו
מכירה*
זה די שוביניסטי
כי אני חלשה רצח.
כי הן חלשות
אני יכולה להרביץ חזק אבל בדרך כלל אני פשוט סוגשל עושה את עצמי כי זה לא נשי או סתם כדי לתת לבן שמולי תחושה שאני מנסה להרביץ וזה לא כואב לו
שואל השאלה:
קפצו לי את צריכה בנות שיכולות לפרק אותי? למה את מתכננת משהו? אה
אנונימי
אל תכליל. יש ויש
שואל השאלה:
{orel} עזבי אותך אני לא מרביץ לבנות, אסור להרביץ לחלש :)
אנונימי
למה אתה מכליל?
שואל השאלה:
על בנות
אנונימי
0rel__
אנונימית
__0rel
אנונימית
אני מרביצה חזק!!! כן...נראה לי...
שוב פעם, מה.
לא חסר בנות חזקות. להכליל לא יעזור לך.
בשביל לא לחרמן אותכם
שואל השאלה:
^ תשובה מוזרה
אנונימי
לא נכון
חחח אני בת שברתי לפני כמה שנים לילד את האף
אנונימית
שואל השאלה:
sweet pea תגידי שאת חלשה ואין לך כוח, מה את מתביישת
אנונימי
שואל השאלה:
אולי בטעות דחפה אותו והוא איבד שיווי משקל, זה לא אומר שאתן חזקות
אנונימי
{orel}
נכון יש לך מחלת נפש מסוימת ?
אנונימית
והאינסטגרם שלך הוא __0rel
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית זה לא יפה!!! תכבדי אנשים!!!
אנונימי
שואל השאלה:
אז אני יותר גדול ממך :)
אנונימי
נתקלת רק בבנות שמרביצות חלש
פשושי? שוב
אנונימית
שואל השאלה:
לא...
אנונימי
בטח
אנונימית