5 תשובות
לא
אני מכירה עוד כמוך שפוחדים להתקרב שהם מםתחים רגשות
זה מגננה מצדך אבל תעבדי על זה
אני מכירה עוד כמוך שפוחדים להתקרב שהם מםתחים רגשות
זה מגננה מצדך אבל תעבדי על זה
גם אני אבל זה לא צריך להיית ככה
אנונימית
בדרך כלל
אנונימי
סיים
מסכימה איתך, גם אני ככה.
באותו הנושא: