4 תשובות
כן ב2010
גם אני הוא היה זמר אדיר ובן אדם מיוחד, הוא היה טוב מדי בשביל העולם הזה
כן, התאבד :'( לפני פחות מחודש היה יום הזיכרון שנתיים למוות שלו
כן, מדריך שלי היה שם
ואני הייתי בן שש אז, סו xd
ובאמת עצוב שבנאדם כזה ענק הלך.