4 תשובות
כן ב2010
גם אני הוא היה זמר אדיר ובן אדם מיוחד, הוא היה טוב מדי בשביל העולם הזה
כן, התאבד :'( לפני פחות מחודש היה יום הזיכרון שנתיים למוות שלו
כן, מדריך שלי היה שם
ואני הייתי בן שש אז, סו xd
ובאמת עצוב שבנאדם כזה ענק הלך.
ואני הייתי בן שש אז, סו xd
ובאמת עצוב שבנאדם כזה ענק הלך.
באותו הנושא: