התחברות
הרשמה
אני צריכה את הת.ז שלי ליום המאה ואני לא מוצאת אותו,.
אין לי דרכון בתוקף או רישיון. התז ביומטרי אז אמרו לי (משפחה וחברים) שזה בסדר לבוא עם רב קו.. מי שיודע פליז שיגיד?
12 באוגוסט 2019, 20:28
גיוס
יום המאה
יום המא"ה
תשובה אחת
תקשיבי . תיקחי אולי את הנספח של הילדים? ואת הרב קו? עדיף לא לקחת סיכון.
D
Devil is a woman
באותו הנושא:
יש לי מחר יום המאה ואני צריכה לדעת איזה פעילות אפשר להוסיף להרצאות????
יש לי היום יום המאה ואני בכלל לא במצב של לעמוד על הרגליים
התקשרתי למיטב לפני 3 ימים כי פספסתי את יום המאה ואני צריכה תאריך חדש
אני צריכה לקום עוד שלוש שעות ליום המאה
יש לי יום המאה היום, ואני אגיע באיחור של 20 דקות, יכניסו אותי?
בנות שנסעו ליום המאה בבש איזה קו צריך לקחת בכדי להגיע ליום המאה מהתחנה המרכזית?
טיפים ליום המאה? מחר יש לי ואני בלחץ
יש לי בעוד ארבעה ימים יום המאה ואני צריכה רעיונות להרצאה, אז כל מי שיש לה רעיונות אשמח לקבל
אם אני וחברה שלי נהייה באותו תאריך בצו ראשון, אנחנו נהיה באותו יום גם ביום המאה?
אפשר להגיע ליום המאה ללא הזימון? אני לא מוצאת אותו
כמה פעמים אפשר לדחות את יום המאה? דחיתי אותו פעם אחת ואני צריכה לדחות אותו כי הוא יוצא לי על בגרות.