10 תשובות
שאני אחת כזאת.
למזלי אני מהשמנות שמחמיא להן שמנות(:
למזלי אני מהשמנות שמחמיא להן שמנות(:
כלום,
שומן זאת לא תכונת אופי מה
אני יכול לחשוב שיש בחורות שמנות שהן זבל ושיש בחורות שמנות שהן זהב
יפה
אני יכול לחשוב שיש בחורות שמנות שהן זבל ושיש בחורות שמנות שהן זהב
יפה
שהן אחלה, מה יש לחשוב? אם את בנאדם אין לי סיבה לחשוב עלייך משהו וגם אם חשבתי, אל תתענייני בדעה שלי אלו החיים שלך ותחיי אותם איך שבאלך.
אנונימית
כלום.
זה מהמם, ולא צריך ליהיות אנורקסית בשביל ליהיות יפה. כל אחת יפה בדרך שלה
לא רואה עם זה שום בעיה.
שואל השאלה:
לא ניסחתי טוב כל-כך.
האם הייתם יוצאים עם אחת כזו?
לא ניסחתי טוב כל-כך.
האם הייתם יוצאים עם אחת כזו?
אנונימית
צר לי אבל לא
לא
באותו הנושא: