10 תשובות
שאני אחת כזאת.
למזלי אני מהשמנות שמחמיא להן שמנות(:
שומן זאת לא תכונת אופי מה
אני יכול לחשוב שיש בחורות שמנות שהן זבל ושיש בחורות שמנות שהן זהב
יפה
שהן אחלה, מה יש לחשוב? אם את בנאדם אין לי סיבה לחשוב עלייך משהו וגם אם חשבתי, אל תתענייני בדעה שלי אלו החיים שלך ותחיי אותם איך שבאלך.
אנונימית
זה מהמם, ולא צריך ליהיות אנורקסית בשביל ליהיות יפה. כל אחת יפה בדרך שלה
לא רואה עם זה שום בעיה.
שואל השאלה:
לא ניסחתי טוב כל-כך.
האם הייתם יוצאים עם אחת כזו?
אנונימית