10 תשובות
זה לא קשה כמו שאומרים, עם הציונים שלך לא אמורה להיות בעיה
זה קשה ממש ביא אבל אם יש לך כוח ללמוד טוב ולהשקיע במתמטיקה. אפשרי להצליח בזה
איך הצלחת- אני על חמישים :((
בכל מקרה, זה הולך להיות קשה.
הייתי ב5 יחל עד יא ופרשתי בסמסטר השני.
אבל כמו התגובה הראשונה; לא סידרתי את הזמן שלי נכון.
זה תלוי בך. מבחינת יכולות יש לך אבל את צריכה לסדר את הזמן שלך
לי זה היה יוצר קל מבי
תראי בתור אחת שלא וואו במתמטיקה
היה לי את הרצון להצליח ולהוכיח לכולם שאני יכולה
הייתי יושבת ימים ולילות עד שהצלחתי. צריך השקעה רצינית בעיקר
אנונימית
האמת שהיה לי קל יותר מכיתה י' כי השקעתי יותר. זה תלוי בך וברמת ההשקעה והתרגול.
תלוי למי, אני לא חושבת שזה קשה
אוקיי אז קודם כל אני אגיד שזה ממש תלוי, בכיתה י' (בסופה) הייתי על ממוצע 95 או 97 לא בדיוק זוכרת. המבחנים היו בסדר אבל השקעתי נורא, התכוננתי לכל המבחנים ותמיד עשיתי שיעורי בית. וכשהגעתי לי"א אז בטח שזה יותר קשה החומר,העומס,הכל אבל זה לא בלתי אפשרי.אני יכולה להגיד שהייתה לי ירידה משמעותית(מחצית א' קיבלתי 100 אבל זה לא היה 100% הוגן כי זה נקבע לפי מבחן אחד בתחילת שנה כי התבטלו מבחנים בגלל העצומות של המורים), אבל במחצית ב' התחילה הדרדרות כבר אין זמן בכלל לעשות שיעורים והמבחנים קשים יותר והייתי מקבלת 60-70 ואני נחנקת. מה שאני יכולה להגיד שהמחצית הראשונה הצילה לי את ציון ההגשה. אבל מה שכן אני יודעת שאני לא וויתרתי/אוותר, במועד הראשון(של הבגרות) שהיה די קשה קיבלתי 63 וניגשתי כמובן למועד ב' ואני אגש עוד מליון פעם עד שאהיה מסופקת. אם זה משהו שחשוב לך ואת מוכנה להשקיע זה שווה.
הוצאתי במועד א 52 ^^
האמת לא מחייב בכיתה י הציון הסופי שלי היה 56
ובכיתה יא השתפרתי והגעתי ל 82
וגם במתכונת ככל שעשיתי יותר השתפרתי במתכונת לפני הבגרות קיבלתי 90
אבל הבגרות אכן קשה .. (מועד ב הייתה לי טעות בנגזרת וזה הוריד לי שאלה שלמה על טעות מטומטמת אז מועד ג הינה אני באה.. )