6 תשובות
הם חושבים שאוטיסטים לא מבינים/שומעים אותם ולכן לרוב הם מרכלים עליהם כשהם נמצאים לידם, אבל אוטיסטים שומעים ומבינים הכל וזה סתם מגעיל.
זה אינדיבידואלי, כל אדם מתנהג אחרת
תלוי באיזה רמת תפקוד ותלוי באיזה גיל
אני בתפקוד גבוה וביסודי התייחסו אליי מזעזע בקושי היה לי עם מי לדבר
לעומת זאת בחטיבה זה טיפה השתפר למרות שזה עדיין היה קיים ובתיכון מתייחסים אליי רגיל לגמרי פשוט עם חלק יש לי בעיות איך לתקשר נכון
אני בתפקוד גבוה וביסודי התייחסו אליי מזעזע בקושי היה לי עם מי לדבר
לעומת זאת בחטיבה זה טיפה השתפר למרות שזה עדיין היה קיים ובתיכון מתייחסים אליי רגיל לגמרי פשוט עם חלק יש לי בעיות איך לתקשר נכון
שואל השאלה:
מה עשית שככה התנהגו אליך?? ^
מה עשית שככה התנהגו אליך?? ^
אנונימית
לול פשוט הייתי מוזרה
אני עדיין מוזרה
זאת מי שאני חח
הצקתי לילדים כזה וניסיתי להתחבר בדרכים עקומות
אני עדיין מוזרה
זאת מי שאני חח
הצקתי לילדים כזה וניסיתי להתחבר בדרכים עקומות
אני אוטיסטית בתקוה גבוה, בדרך כלל מדברים אלינו כאילו שאנחנו בגיל קטן יותר ובצורה חמה ורגישה יותר וכשרואים שאנחנו עושים דברים פשוטים ורגילים אומרים כל הכבוד על זה שכאילו זאת הצלחה מדהימה מתייחסים לזה כאילו שבשבילנו זה הישג מדהים כי אנחנו נחשבים לאנשים שלא יכולים כלום .
כמו למשל שכשנסעתי באוטובוס לתיכון ובשבילי זה היה רגיל לגמרי לא משהו שהייתי צריכה להתאמץ במיוחד המורה של הכיתה המיוחדת שהייתי בה אמרה לי כל הכבוד על זה וכאילו שזה משהו מדהים .
ותמיד אם אנחנו מספרים על מקרה שקרה אז לא ישר מאמינים ושואלים יותר שאלות בשביל לברר בגלל שאנחנו נחשבים לאנשים שלא מבינים לא סומכים על כל מילה שלנו .
אני לא סובלת את הצורת התייחסות הזאת רק כשמתייחסים אליי רגיל לגמרי אני מרגישה טוב עם זה, לא רוצה שום סוג של יחס מיוחד
כמו למשל שכשנסעתי באוטובוס לתיכון ובשבילי זה היה רגיל לגמרי לא משהו שהייתי צריכה להתאמץ במיוחד המורה של הכיתה המיוחדת שהייתי בה אמרה לי כל הכבוד על זה וכאילו שזה משהו מדהים .
ותמיד אם אנחנו מספרים על מקרה שקרה אז לא ישר מאמינים ושואלים יותר שאלות בשביל לברר בגלל שאנחנו נחשבים לאנשים שלא מבינים לא סומכים על כל מילה שלנו .
אני לא סובלת את הצורת התייחסות הזאת רק כשמתייחסים אליי רגיל לגמרי אני מרגישה טוב עם זה, לא רוצה שום סוג של יחס מיוחד
אנונימית
באותו הנושא: