5 תשובות
כן בהחלט
שואל השאלה:
הקור והגשם יורידו מהיופי של המקום?כי הכל יהיה אפרורי
אנונימית
בחודש מאי אתה תהנה יותר אבל לטוס לשם בכירסמס זו חוויה בפני עצמה תלוי מה אתה מעדיף
חום או קור
הכי כיף שיש רוח קרה
במאי לדעתי יותר נעים מבחינת מזג האוויר ובדצמבר יהיה לך קפוא,
אבל זאת תהיה חוויה יותר מגניבה להיות שם בכריסמס.