3 תשובות
אצלי בטרמינל x השאירו בארון חשמל בלי בעיה
טרמינל איקס צריך לחתום
בעדיקה הם ביקשו לשלוח הודעה שמאשרים לשים ליד הדלת ואז השליח שם וזהו
באותו הנושא: