10 תשובות
הייתי מציע לך להשים פס אבל תכלס "ברומא תתנהג כמו רומני".
אנונימי
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
אנונימית
את יכולה להשים פס אבל יכול להיות שאנשים ישנו את ההתיחסות שלהם כלפייך
אין להם למה, זה מותר עפ"י ההלכה.
שואל השאלה:
כן זה הקטע אני לא רוצה למשוך תשומת לב מיותרת כמו שהייתה עליי כל השנה
זה היה סיוט אבל אני חושבת לעצמי שזה לא יהיה פייר אם זה יקרה שוב..
כן זה הקטע אני לא רוצה למשוך תשומת לב מיותרת כמו שהייתה עליי כל השנה
זה היה סיוט אבל אני חושבת לעצמי שזה לא יהיה פייר אם זה יקרה שוב..
אנונימית
שימי פס.
תאהבי את מה שאת אוהבת.
תאהבי את מה שאת אוהבת.
תשימי מה שאת אוהבת את לא צריכה לפחד ואם זה לא מקובל על אנשים מסוימים זה אשמתם!
רק יסתכלו עליך אבל לא יעשו לך כלום
אף אחד לא יעשה לך כלום פשוט תלכי איתם עם את אוהבת..
אם את יודעת שזה יתריס אותם אז מן הסתם לעשות כזה דבר יגרור תגובה
באותו הנושא: