4 תשובות
יש אקדחי סרק...
והדם זה מזויף...
והדם זה מזויף...
זה אקדח סרק. זה נראה אמיתי ומוציא אש ועשן ועושה רעש אבל לא יוצא כלום
הכול זה הפקטים וגם הרובים זה צעצוע כזה שפשוט מתי שלוחצים אז הוא מוציא ניצוצות של אש זהו בעיקרון וגם אם יש קטע שמישהו "נפצע" זה בובה
cgi (אנימציה ריאליסטית)
וחוץ מזה שרעש שנשק עושה בטלוויזיה הוא עשירית מרעש שירייה עושה במציאות
יריות לא כאלה מרשימות בקולנוע, פציעות זה משהו הרבה יותר מרשים וזה בדרכ או cgi או sfx (איפור אפקטים מיוחדים) שממש קשה לעשות
וחוץ מזה שרעש שנשק עושה בטלוויזיה הוא עשירית מרעש שירייה עושה במציאות
יריות לא כאלה מרשימות בקולנוע, פציעות זה משהו הרבה יותר מרשים וזה בדרכ או cgi או sfx (איפור אפקטים מיוחדים) שממש קשה לעשות
באותו הנושא: