4 תשובות
כי לאנשים לא בא לענות אז הם פשוט עושים פלוסים ומינוסים ויש נעץ אוטומטי
ככה זה לאף אחד אין כוח
בגלל שמאוחר בלילה כנראה ?
מוזר