45 תשובות
גנים
אימונים
מבחינה פיזית,בנים יותר,לא אשקר.
ספורטט
או גנים
כשהיא מתאמנת,אוכלת נכון, יש לה שרירים
תוך שנייה מורידה אותו תלוי אם גם הןא עושה את הדברים האלה.. זה תלוי באורח החיים והגוף
שואל השאלה:
_candy_girl לפחות את אומרת את האמת :)
אנונימי
יכולות פיזיות טובות אימונים
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא קשור לספורט בכלל, זה קשור לגנים
אנונימי
כן, ברור. יש בנות חזקות ויש בנות חלשות ויש בנים חזקים כמו שיש בנים חלשים
שואל השאלה:
אין מה להשוות בכלל בין כוח של בן לבין כוח של בת
אנונימי
טואוב
זה אפשרי בחינה ביולוגית:
יש בנות שנולדות עם ההורמון הגברי יותר מבת ממוצעת ובנים שנולדים בדיוק עם אותו ההורמון עם כמות יותר נמוכה מבן ממוצע, מה שהופך את הבת לחזקה יותר מהבן, במקרה הספציפי הזה...

מקווה שהבנת מה רשמתי (אלו לא שטויות, המורה שלי לביולוגיה הסבירה את זה, אני מאמינה לה כי היא מסיימת תואר שלישי ולא נראה לי שהיא תשקר)
פילה תשב עליך אתה תמעך נכון?איזה קליטה איטית יאועלי
שואל השאלה:
בת היא לא פיל! ^
אנונימי
שואל השאלה:
jordan דברתי על בן ממצוע, ולא על אחד נמוך וקטן ורזה ומאוד חלש
אנונימי
בסדר אז כנראה עדיין לא ראית את שירוש
שואל השאלה:
מי זה שירוש
אנונימי
לא ציינת את זה -__-

אבל הנה לך מקרה שבו בנות חזקות יותר מבנים (כפי שנתבקש בשאלה)
אתה לא רוצה לדעת...
שירוש זאת החזקה מן הנשים.... היא והאגו שלך לא ילכו ביחד
שואל השאלה:
אם שירוש זאת בת ששוקלת 140 קילו? אז בסדר לא דיברתי על זה
אנונימי
איך השאלה הזאת יכולה לחזור על עצמה מיליון פעם?
שואל השאלה:
גם את מכירה את שירוש? מה היא מפורסמת?
אנונימי
^בטח זה אותו משתמש
כל בת מכירה את שירוש באמת אנונימי
שואל השאלה:
אני מישהו אחר
אנונימי
שואל השאלה:
לא מכיר את שירוש
אנונימי
seoklover-נראלי הוא צריך איזו שירוש בבית שתראה לו מה זה אין בנות חזקות...
שירוש תפרק אותו בדוק
בדיוק.... שירוש תעשה את העבודה
שואל השאלה:
לא הבנתי כלום, מה כולם אומרים שירוש? שירוש זה שם משתמש פה בסטיפס?
אנונימי
שואל השאלה:
נראה לי החלטתם לשגע אותי, מה זה שירוש
אנונימי
שואל השאלה:
נראה לי זה איזה סרט מצוייר שראיתם חח
אנונימי
אולי היא מתאמנת
בת יכולה להיות יותר חזקה מבנים
והנה עוד הוככה שאין שוויון בעולם. זה קצת מבייש
שואל השאלה:
זה הטבע, מה קשור לשיוון?
אנונימי
אתה יודע כמה בנים יש וכמה בנות יש בעולם? זה שבאופן כללי סטטיסטית גברים חזקים יותר מנשים לא אומר בשום צורה ש*כל* גבר חזק מ*כל* אישה. גם לא בהכרח תלוי באורח חיים. אני אישית מכירה גבר שאני והוא באותו כושר אבל פשוט נולדתי יותר חזקה ממנו, חלק מהגנים ומהמבנה גוף של כל אחד מאיתנו כמובן שאני לא חזקה יותר מ*כל* גבר והוא לא חלש יותר מ*כל* אישה אבל יצא ככה, אנשים אידיבידואלים בעולם כמו כל אחד. זה גם דבר שקורה. זה לא שאם מודדים חוזק מ1-10 אז הבנים נעים בין 5_10 ובנות בין 1-5. לא ככה ה"אמת" הזו עובדת. זה יותר בכיוון של בנים נעים בין 2 ל10 ובנות בין 1-8 כזה... אז נכון בנים נוטים להיות חזקים יותר אבל יש המון המון באמצע. כמו שבני 25 בדרך כלל גבוהים יותר מבני 14, זה הטבע וזו האמת, אבל זה לא תמיד ככה. יש בני 14 מאוד גבוהים ויש בני 25 מאוד נמוכים ולפעמים גם לא בקיצון של הקיצון הפער לא כל כך גדול לכאן או לכאן. גנים זה לא כזה שחור ולבן.
שואל השאלה:
^ עד כמה שידוע לי ההבדל בין הכוח הפיזי של גבר לשל אישה הוא גדול מאוד, ולא כזה קצת כמו שאת אומרת
אנונימי
על פי איזה נתונים?
שואל השאלה:
לא צריך נתונים, בנות נראות עדינות במראה (לא שבאתי ואמרתי לה תעשי שרירי אבל רואים ישר במאה כמו שבנות עדינות)
אנונימי
זה לא מעיד הרבה.. כלומר כן לבנים יש מבנה גוף שנוטה לפתח חוזק ושרירים יותר בקלות ואפשר לראות את זה (למרות שגם את זה לא תמיד אגב..) אבל זה לא מעיד בשום צורה הגיונית על זה שבנים חזקים באופן עד כדי כך משמעותי מנשים עד לרמה ש*כל* בן חזק מ*כל* בת. כלומר עובדתית- זה פשוט לא נכון. כבר עצם זה שאני כאדם אינדיבידואל חזקה יותר מבן אינדיבידואל שוללת את כל התיאוריה ואני מבטיחה לך שאני לא היחידה.
שואל השאלה:
אני לא חזק במיוחד ואני לא מפתח שרירים
אני לא יודע כמה את חזקה
ומה זה נקרא בשבילך שאת חושבת שאת חזקה
אם עשית איתו הורדות ידיים וניצחת, סביר להניח שתנצחי גם אותי כין יש לי ידיים עדינות
אבל זה רק בהורדות ידיים ולא בדברים אחרים, כי כוח זה בכל הגוף ולא רק בידיים
אנונימי
שואל השאלה:
אם היה לי אפשרות להתמודד הייתי מתמודד כדי להוכיח, אבל אין לי מול מי :)
אנונימי
שואל השאלה:
אבל יותר מבנים?
אנונימי
מה מוזר בזה בנות יכולות להיות חזקות
בלתי אפשרי לדעתי