4 תשובות
לעשות טבלה של בעד ונגד
הלוואי והייתי יודעת אני הבן אדם הכי לא החלטי שיש בגלל זה אני בחיים לא יעשה קעקוע
אנונימית
את אף פעם לא תהיי שלמה עם החלטה ב100 אחןז, תמיד יהיה לך את הספק של מה היה קורה אם.. כי זה טבע האדם.
אממה- נסי לעשות את היתרונות והחסרונות שלך באותה החלטה, תוך כדי שכלול של חשיבה על עצמך, על הסביבה, על הדרך ועל ההשלכות
אני לא חושבת שזה אפשרי..
באותו הנושא: