20 תשובות
מישהו אחד אבל היה שווה את זה
לא
אבל כי לא יצא לי להכיר
כן
אנחנו מדברים 24/7
אני ככ אוהבת אותו
אנונימית
ברור אפילו המון
מישהו רוצה?
כן אבל קצת אנשים כאילו קודם עוברים לאינסגרם ואז מספרי טלפון
כן
לא וגם לא יקרה
פעם אחת לווצאפ ופעמיים לאינסטגרם
לא
פעם אחת, טעות נוראית.