2 תשובות
אם אין משיכה אז אין
את לא שיטחית, אמור להיות גם משיכה
את לא שיטחית, אמור להיות גם משיכה
חייבת להיות משיכה תחשבי ההפך אם זה היה שהוא חושב שיש לך אופי מדהים אבל לא נמשך אליך אי אפשר לאהוב כך
באותו הנושא: