4 תשובות
גיל 3 זה גיל מעצבן בתור אחת ששמרה על תאומים בני שלוש. תהיי סבלנית
תהפכי את הילד/ה שבן או בת 9 להיות החבר הכי טוב שלך זה רק יעזור לך
לבוא בגישה חיובית ולהנות, למצוא להם כל מיני משחקים שיעבירו את הזמן
שהם צריכים ללכת לישון כבי את כל הטלויזיות
באותו הנושא: