4 תשובות
גיל 3 זה גיל מעצבן בתור אחת ששמרה על תאומים בני שלוש. תהיי סבלנית
תהפכי את הילד/ה שבן או בת 9 להיות החבר הכי טוב שלך זה רק יעזור לך
לבוא בגישה חיובית ולהנות, למצוא להם כל מיני משחקים שיעבירו את הזמן
שהם צריכים ללכת לישון כבי את כל הטלויזיות