6 תשובות
אצלי מופיע
מופיע, אבל מדובר בבאג שמופיע אצל חלק מהמשתמשים והוא הועבר לטיפול המערכת.
שואל השאלה:
חשבתי נתנו לי עונש על ספאם יתר
חשבתי נתנו לי עונש על ספאם יתר
אנונימי
גם לי לא מופיע, חשבתי שזה רק אצלי
אצלי זה מופיע
כןן :(
באותו הנושא: