4 תשובות
להחלים זה אומר שהחור שעשו לך בגוף ילא יהיה מגורה
להחלים זה אומר שהחור כבר לא מאוד מאוד רגיש והוא כמו חור רגיל באוזן או בכל מקום אחר
זה לא להחלים זה שהחור יהיה מספיק "מרופא" בשביל להכניס את העגיל
אנונימית
אין באמת דבר כזה נראלי פשוט להחלים מהכאב או משהו אבל זה לא באמת כואב