12 תשובות
אני לא יודע איך זה לגדול בעידן אחר אז לא יכול לומר לך
לא
Oka
אף פעם לא היו לי מחשבות מהסוג הזה
כן.תמיד
הייתי שמחה לגדול בשנות כ70 או במאה הקודמת
לא אבל נשמע מגניב לגדול בעידן אחר
היית שמחה לחיות בתחילת שנות השבעים שמונים
לפעמים... הייתי מעדיפה לחיות בשנות ה70/80/90
כן גם אני חושבת ככה על עצמי
כן, מאז שאני קטנה אני מרגישה ככה. לגמרי מתאים לי להיוולד בשנות השישים-שבעים.
דווקא נולדתי בנכון. אבל בעידן הכי גרוע ועם הכי הרבה סבל (ההתחממות הגלובלית) לצערי.