6 תשובות
תבדקי לה בטלפון
היא אחותך, אתן צריכות כבר להיות בקשר שאת כבר נוחה עם לדבר איתה על זה.
תשאלי אותה מה היא תעשה לך כבר?
היי,אממ את לסבית?
לא קשה כ"כ
היי,אממ את לסבית?
לא קשה כ"כ
אנונימית
אני טרנס בארון מול אח ואבא. אח שלי שאל אותי אם אני טרנס ושיקרתי שלא. את יכולה לנסות לשאול. אני פשוט לא מבטיח שזה יעבוד.
אנונימי
קודם כל את צריכה לתמוך בלהטב ולהביע את התמיכה הזאת כדי שהיא תרגיש בנוח לדבר על זה
ואז תשאלי אותה או שהיא פשוט תגיד לך לפני שתספיקי לשאול
אבל אני לא בטוחה שזה יעבוד כי למרות שההורים שלי תומכים בלהטב אני תמיד משקרת להם שאני רק תומכת בקהילה ולא חלק ממנה כי זה לא נושא שמדברים עליו כמעט בבית
ואז תשאלי אותה או שהיא פשוט תגיד לך לפני שתספיקי לשאול
אבל אני לא בטוחה שזה יעבוד כי למרות שההורים שלי תומכים בלהטב אני תמיד משקרת להם שאני רק תומכת בקהילה ולא חלק ממנה כי זה לא נושא שמדברים עליו כמעט בבית
בת כמה היא?
אנונימית
באותו הנושא: