3 תשובות
את כנראה שומרת על עצמך
לא אני גם הייתי ככה.. זה תלוי כמות פעמים שאת מקיאה ביום אני הייתי יחסית קלילה כזה פעם ביום יש כאלו שמקיאות 5 פעמים ביום אז החומצה עוחה ועושה נזק באזור הגרון והלוע..
לי כן היה דם פעם באחד הפעמים שהקאתי אבל למזלי יצאתי מזה וגם את יכולה
אנונימית
באותו הנושא: