14 תשובות
תביאי שרפרף
אין מה לעשות!
תמשיכי לצפות בו אולי יהיה משהו מעניין
אנונימית
חחח אולי תצאי להוריד את הזבל ותגידי שלום?
לסדר תשיער, להתלבש, ולרדת "לסיבוב קטן" והיי!! איזה צירוף מקרים!! מה אתה עושה פה!!
אנונימית
תביאי פוקפורן
תהיי מושלמת ותצאי עם הכלב או משהו כזה
תשימי איזה שורט פיגמה וחולצה זרוקה שלא תראי מתאמצת ורדי "לסיבוב"
הייתי אומרת שתצאי ב"מקרה" ותדברי איתו. ותעדכני אותנו!!
יאללה עדכונים
אנונימית
שואל השאלה:
הוא ישב עם חברים שלו! וירדתי עם פיגמה להוציא את החתולה שלי( לא היה לי רעיון אחר לצאת) ודיברנו קצת
אנונימית
סליחה הצחיק אותי להוציא את החתולה שלי זה לא הכי הגיוני. אבל אני הייתי זורקת תזבל
אשכרה צחקתי בקול
סליחה זה ממש הצחיק אותי
גם אותי זה קרע מצחוק כזה היי מה את עושה פה אני? הממ אתה יודע רק הוצאתי את החתול שלי לסיבוב כזה. כי הוא לא יכול לצאת לבד ולחרבן לבד ואין ארגז חול אז החתול שלי? רק בסיבוב ככה
אנונימית
רדי אליו ותביאי לו מים?