5 תשובות
וואו אהובה תנסי לראות סדרות כדי שיגרום לך פחות לחשוב על זה.תהיי חזקה זה קשה להפרד מבעל חיים שמרגיש כבר כמו חבר אמיתי,את תעברי את זה!את חזקה
אנונימית
משתתפת בצערך ומצטערת בשבילך זה נשמע נורא :(
תתקלחי תשתי כוס מים תירגעי...
תנסי להעסיק את עצמך בדברים אחרים
תזכרי שמותר לך לבכות וזה לגמרי מובן
מצטערת לשמוע ):
נסי לצאת מהבית לצאת קצת עם חברים משהו כפי שאפילו לא תספיקי לחשוב אליו..
זה קשה בהתחלה וזה בסדר גמור קחי לך חופש מהכל תבכי כמה שאת רוצה תוציא הכל שאני איבדתי את הכלבה שלי עזר לי לעלות זכרונות טובים שלה לדעת שהיו לה חיים מאושרים החתול שלך לא סבל לפני וזה אולי לא נראה לך ככה עכשיו אבל אבל בסוף מתגברים על זה לוקח קצת זמן אבל העצב לא נשאר לנצח אני יגיד לך מה שכולם אמרו לי החתול שלך ישאר איתך לנצח אולי לא פיזית אבל הוא תמיד היה איתך בזכרונות בלב ובראש את יכולה לנסות להביא עוד חתול(לא עכשיו מתי שתהיה מוכנה) חתול חדש לא יחלף את הקודם וזה לא אותו דבר בכלל אבל זה כן עוזר למלא את החלק הזה שמרגיש ריק וזה עוזר עם להתגבר על עצב
אנונימית
תדברי על זה עם חברים, עם כל החיזוקים שתקבלי את תהיי כל כך שמחה שכבר תשכחי קצת