4 תשובות
כל כך מזדהה
גם עולה לי"א
הצילו
גם עולה לי"א
הצילו
קטן עלייך אחי הזמן יעבור לך מהר(;
שואל השאלה:
חח אבל חייבים לעבור תכיתה הזאת מתישהו לא? אל תדאגו בנות הכל יהיה טוב כולם עוברים את זה אז גם אנחנו נוכל
חח אבל חייבים לעבור תכיתה הזאת מתישהו לא? אל תדאגו בנות הכל יהיה טוב כולם עוברים את זה אז גם אנחנו נוכל
אנונימי
מזדהה אני גם עולה ליא ואני מתה מפחד
באותו הנושא: