11 תשובות
שואל השאלה:
יוו תודה ❤❤
אנונימית
למי שיש פטיש לזה כן, בכללי הכל תלוי בשאר.
אין לי בעיה
בעיניי, גינגיות הן מהממות
וואו תמיד חלמתי להיות ג'ינג'ית, זה צבע כלכךך נדיר ויפהה
גינגי זה מושלם אמאלה
בין הצבעים הכי יפים שיש
אנונימי
לפי דעתי גינגי זה מהמם
תלוי יש ג'ינג'יות שהצבע הג'ינג'י לא מתאים להן ויש כאלה שכן
לא מוריד ולא מעלה
אין בעיה בגינגים
אנונימית
מעלה לשמיים
אנונימי
זה הצבע הכי יפה שיש בשיער לדעתי