6 תשובות
שואל השאלה:
אני חולה...כנראה בגלל זה אין לי תיאבון
אני חולה...כנראה בגלל זה אין לי תיאבון
אנונימית
תאכלי משהו כמו סלט
מישהו כמוני... גם אני חולה אכלתי היום רק מרק
אם את לא רעבה אין צורך, למה לאכול בכוח.
תאכלי איזה כריך וסלט משהו קליל כזה אם לא בא לך משהו כבד
תאכלי
שני שניצלים זה כלום.
שני שניצלים זה כלום.