5 תשובות
זה מגעיל.... :p
יש לי חברות כאלה. זה בסדר.
זה אומר הרבה על האישיות שלך לדעתי.
סרט לא אמורים לשפוט לפי איך שהשחקנים נראים, זה דוחה ובכלל לא קשור לעבודה שלהם.
סרט לא אמורים לשפוט לפי איך שהשחקנים נראים, זה דוחה ובכלל לא קשור לעבודה שלהם.
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה אומר על האישיות שלי^ אגב אני לא יפה
מה זה אומר על האישיות שלי^ אגב אני לא יפה
אנונימית
כל אחד והטעם שלו בסרטים... אני באמת לא שופטת אותך ואני גם לא חושבת שזה מגעיל,זכותך לבחור מה שאת רוצה. גם אני לפעמים בוחרת סרטים כי יש שם את השחקן הזה או הזה אבל זה כי אני יודעת שאיתם הסרט הוא הרבה יותר טוב.
באותו הנושא: