התחברות
הרשמה
זה בסדר להרגיש משהו כלפי האקס גם אחרי הרבה הרבה זמן? (כאילו זה לא מפריעה לבנות זוגיות חדשה נכון?)
10 באוגוסט 2019, 06:39
אקסים
תשובה אחת
כן
א
אנונימי מאוד123
באותו הנושא:
איי פעם עשיתם משהו עם הרגליים כדי להרגיש עליוניים כלפי נכים?
יש כאן כאלה שעדיין מרגישים משהו כלפי האקס/ית?
שירים על האקס שגורמים להרגיש טוב?
זה בסדר לא להרגיש בסדר?
אני כל כך אהבתי את האקס שלי וכבר עברה שנה ואני לא מפסיקה להרגיש אליו, להתגעגע...
למה גזענות כלפי רוסים ואשכנזים זה בסדר ולגיטימי אבל כלפי מזרחים ואתיופים זה אסור?
לאקס שלי ולי יש רגשות עדיין אחד כלפי השנייה אבל הדימוי שלי שוב ירד
איך להפסיק להרגיש מחויבות לאקס?
אם האקס שלי ינשק אותי היום, 7 חודשים אחרי הפרידה שלנו.. זה יכול לגרום לו להרגיש אליי משהו שוב?
איך הגוף שלי אמור להרגיש אחרי אימון? אני מרגיש משהו בידיים,זה לא כואב או משהו כאילו הן יותר כבדות או התאמצו,זה בסדר?
אמורים להרגיש משהו כשמתנשקים? משהו בלב או משהו?