10 תשובות
תפחיתי לאט לאט, תנסי לשנות את הארוחות והתזונה שלך לאט. אם את ממש רוצה את תצליחי בסוף.
מבחינה בריאותית את לא מצליחה או מבחינת כוח רצון? כי אם את מתעצבת מהסרטונים אז פשוט אל תאכלי יש הרבה תחליפים לבשר.. תעשי מה שאת רואה לנכון.
צימחונות מהכאב לחיות לא תחזיק מעמד, צימחונות משמירה על הסביבה תחזיק יותר. אם את לא מסוגלת פשוט תפסיקי.
שואל השאלה:
זה פשוט שכואב לי לראות את זה וכשאני רואה את הסרטונים עם החיות אני אומרת לעצמי איזה מטומטמת את למה את עושה את זה לחיות אבל אני פשוט לא מצליחה לשמור על לא לאכול בשר ואני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
ניסית סייטן? זה כמובן לא בשר אחד לאחד אבל זאת אחלה דרך לכפר על החוסר שלו. זה הרבה יותר כבר מטופו, יותר בשרי.
מה שאני ממליצה זה באמת לא לחשוב על מה שאזור לך לאכול אלא לנסות ללמוד לבשל אוכל טבעוני טעים, כשתראי כמה דברים טעימים את יכולה לאכול זה ירגיש לך הרבה יותר קל.
להיות טבעוני לא אומר לאכול רק חסה ומלפפון, תראי איזה ביג ויגן מוצלח יש למקדונלס ושום חיה לא הייתה צריכה להיהרג בשביל זה.
שואל השאלה:
ואם אני יהיה צמחונית אני לא אצטרך לקחת כדןרים של תוספי תזונה?
אנונימית
תצטרכי לקחת רק b12, בתכלס חוץ מזה אין בבשר שום דבר מיוחד שאין בשום מקום אחר.
אל תעשי את זה ישירות .. כל פעם תורידי משהו שאת לא יכולה(רוצה) לאכול תמשיכי ככה במשך שבוע ואז תורידי עוד משהו וכך הלאה..
b12 יש גם בביצים וחלב (כי מזריקים את זה לחיות).
אנונימית
כלכך אני
חשוב לי להיות צמחונית וזה ממש קשה לי.
תורידי לאט לאט בשר מהארוחות