9 תשובות
חח גם אני לא מבינה,
אני לא משתמשת בהם
גם אני לא מבינה...קונים את התיקים האלה רק בגלל המותג..זה הכל..
רוב התיקים הרגילים הם כאלה
אנונימית
כמו כל תיק..
כמו כל טרנד..
אין הגיון,
היה הגיון בספינר?סליים?נעלי אדידס?asmr? לא. סתם טרנד חסר פואנטה..
יש אנשים שחושבים שזה יפה, יש כאלו שנגררים..
הם גם לא יפים..
לא חושבת שהם כאלה מיוחדים, אבל התיק נראה יפה בעין, כל זאת יש לי אחד כזה, והיופי זה היתרון היחידי שלו.. הוא לא איכותי בעליל(זה בגלל שניסו לעשות אותו עמיד למים ואז הבד נהיה מאוד קשיח ולא גמיש, שאם הוא נשרט או מתקפל יש סימן לבן). התאכזבתי, כי המחיר לא זול בכלל וגם האיכות ירודה.