6 תשובות
אונס
מישהי שאוהבת לחיות^^
אני כל כך מצטערת בשבילך אהובה שלי, כל דבר שאת צריכה אני פה❤

ולשאלתך, אבא שלי נטש אותי ואת אמא שלי לפני 9 שנים
שואל השאלה:
זה לא הזוי זה עצוב :(
אנונימי
אה אם רק הזוי אז עשיתי סיאנס בגיל 11 והוא עבד לי
וואו אהובה^^כלכך כלכך מצטערת וואו.מקווה שאת בסדר,באיזה גיל זה היה?
אנונימית
למה אתה מתכוון ב הזוי?
כאילו משהו מוזר?
אם כן אז לא חושבת שקרה
אנונימית